آموزش زبان فرانسه

مجموعه منابع مفید آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه

مجموعه منابع مفید آموزش زبان فرانسه

آموزش مکالمه فرانسه با متد پیمزلر

قیمت 2۹,۰۰۰ ریال
تعداد :1 DVD
نوع محصول : فایلهای صوتی

Dr. Paul Pimsleur and his unique method : French
آموزش مکالمه زبان فرانسه با متد پیمزلر در 90 روز

آموزش مکالمه زبان پیمزلر که در مورد آموزش زبان انگلیسی در ایران بنام روش زبان نصرت شناخته شده است یکی از قوی ترین و کاملترین روشهای موجود در زمینه فراگیری زبان می باشد.

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...اضافه به سبد خرید

این دوره در اصل روی سه پکیج جداگانه و 90 درس مربوطه، مجموعا روی 48 CD صوتی ارائه میشود. ما این فایلها را بدون افت کیفیت بصورت MP3 در یک دی وی دی گردآوری نمودیم. زمان این روش آموزش با صرف روزی یک ساعت 90 روز میباشد.

اگر تا اندازه ای به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری زبان فرانسه کمک خواهد کرد.

در ابتدا مکالمه ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

آموزش مکالمه زبان فرانسه بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اصلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند .

این روش بر پایه ی تحقیقات دکتر پیمزلر زبانشناس و محقق دانشگاه یو سی ال ای طراحی شده.

در این روش ، برنامه بر پایه ی یادگیری زنده و بکار گرفتن دانشجو در موقعیتهای روزمره و واقعی برای یادگیری و تمرین آموخته هاست.
بر اساس این روش در هر زبانی یک هسته ی کلامی وجود دارد که با فراگیری مجموعه ی لغاتی که بیشترین و ضروریترین کاربرد را در هر زبانی دارند میتوان بی آنکه مغز را با لغات غیر ضروری و اطلاعات غیر کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد